feniks1988 feniks1988
286
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 4 Zwycięstwo

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 4

Igor, śpiewamy: We are the champions…

-Donek, piłeś coś, jeszcze nie wygraliśmy wyborów……

-Wiem, Igor, ale zwyciężyliśmy w meczu na szczycie…

-Czekaj Donek, niech zgadnę, nasza reprezentacja ograła Hiszpanię? Ale ty robisz cuda, Donek....

-Chyba Ci Igor na mózg padło, nasza partyjna drużyna wygrała….

-Z kim? Z kimś z rządu Niemiec, Francji, Włoch….

-Nie, nie,  pamiętasz tego chłopaka co mi mówiłeś?

-Tak ,kojarzę.

-Zaprosiłem jego z kolegami na mecz i wygraliśmy! No Igor, czemu nie śpiewasz ?

-Ale, Donek oni mieli po 9 lat…

-No właśnie, tak biegali, że musieliśmy uciekać się do fauli, jak Grzesiu kopnął jednego to tamten z dwa metry poleciał…..

-A sędzia?

-Sławek wiedział jak sędziować, tylko ci kibole…..

-Co znowu krzyczeli na Ciebie matoł?

-Igor, ty imbecylu, zapomniałeś, że te słowo jest zakazane…….

-Sorry, Donek wymknęło mi się….

-Dobra, już dobra, zajmij się tym, lecę, bo mam  rewanż,  podobno wzmocnili się 10 latkami, będzie ciężko.

-Jasne Donek, pokaż tym gówniarzom, kto tu rządzi…

 

 

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka