feniks1988 feniks1988
444
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 6 Bronek

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 8

-Igor, cholera, gdzie się znowu włóczysz?

-Jestem Donek, co tak się drzesz jakby Cię ze skóry obdzierali…..

-Słyszałeś, co Bronek wymyślił?

-Chodzi Ci, o te jednodniowe wybory…….

-Ja mu pokażę, tyle miałem planów, tyle można było zrobić, a on jak zwykle wszystko spieprzył....

-Może powiedzmy mu, że jak będzie się stawiał, to poprzemy Radzia…….

-O tak Radzio bardzo się zmienił,  oczywiście na korzyść, dożyna watahy, walczy z Rydzolem, z internuatami, złoty chłopak….

-No widzisz Donek, ale najpierw porozmawiam z  żoną Bronka, jak mu każe, to znowu będą dwa dni.

-Dobrze Igor i o to chodzi,to działaj.

-Donek, jest jeszcze problem, Pis chce mieć w każdej komisji mężów zaufania.

-Mężów, dlaczego nie żony, he, he,

-Ale, Donek, tu chodzi o pilnowanie liczenia głosów.

-Co? Chcą patrzeć  na ręce legalnie wybranej władzy? To skandal i faszyzm w czystej postaci.

-Jątrzą te, Pisiory Donek, jątrzą…

-Skończyły się przelewki, dzwoń do Adasia, Tomka i reszty niech zaczną ich obsmarowywać..

-Standardowo, czy coś ekstra..

-No Igor, normalka, faszyzm, komunizm, feminizm, homoseksualizm, nazizm, terroryzm…

-Ale Donek, to się kupy nie trzyma….

-Nic się nie martw, łykną to ,jak zwykle zresztą.

-Donek,  ale ty masz łeb.

-Dlatego to ja jestem premierem, a ty tylko pijarowcem

 

*Zachęcam do lektury poprzednich odcinków.

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka