feniks1988 feniks1988
486
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 5 Amelia

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 22

-Igor, cholera, no nareszcie, Jak ci idzie z tym całym salunem…….

-Donek, z Salonem24, świetnie nasi ludzie działają, kręcą, manipulują, metody te same….

-I bardzo dobrze Igor, są już jakieś efekty?

-A jakże ,już zbieramy samokrytyki…..

-Samo..Co ?

-No wiesz, przyznanie się do błędu, przyrzeczenie poprawy….

-To mów, od razu, że chodzi o spowiedź….

-No właśnie, ostatnio taka jedna się złamała……

-Mów, Igor ,ale się podekscytowałem…

-Spokojnie Donek, oddychaj, już mówię, niejaka Amelia007, zajadła kaczystka, ale nasz agent ją przekonał, jest nasza…….

-Igor, ale czy przypadkiem to nie jest ta, jak ona, harmonia?

-Donek, Ironia,

-No właśnie..

-Nie martw się Donek, nasi agenci mają najwyższy stopień inteligencji z całej partii, na pewno by rozpoznali…….

 -Tak Igor działaj, już widzę oczyma wyobraźni nowy serwis, Donald24.....

-Donek, masz już TVN24, mało ci?

-Jgor, jakiś ty głupi, jasne, że mało, A czy ta cała Kornelia, jest pewna?

-Amelia, Donek, a jakże, zresztą, któż by się oparł urokowi naszej partii i Twojemu oczywiście…

-Igor, Igor, coś widzę, że ty daleko zajdziesz, ale o co chodzi z tym 007?

-Donek, nie wiem, nasz sztab specjalistów już od tygodnia próbuje to rozgryźć....

-Dobra Igor pracuj, ja lecę bo mam sparing z 6 latkami,

-Walcz Donek, mój Ty Ronaldo...

 

*Powyższą notkę dedykuję mojej ulubionej blogerce Amelii007.

 

**Zachęcam do lektury poprzednich odcinków, naprawdę warto.

 

 

 

 

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka