feniks1988 feniks1988
228
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 7 Zakupy

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 2

-Igor, gdzie jesteś? Chodź niech Cię ucałuje…

-Donek, no co Ty, ja rozumiem, że walczymy o lewicowy elektorat, ale żeby aż tak?

-Igor, ty imbecylu, nie o to chodzi.

-Uff, ulżyło mi, już myślałem, że muszę zmieniać orientację, a u mnie nawet z tą co mam nie  jest  najlepiej, zawsze gdzieś się zgubię….Ale, w takim razie o co chodzi?

-No, Igor o te pisowskie gazety co je załatwiłeś. Jestem z Ciebie dumny….

-Oj, Donek, to miała być niespodzianka, wiedziałem, jak oni cię wnerwiają, teraz masz problem z głowy, już w każdej gazecie będziesz chwalony…

-Patrz Igor, nareszcie wygraliśmy walkę o wolność słowa….

-Tak, Donek tylko będziemy musieli zapłacić parę baniek….

-Płać Igor, ile będzie trzeba, akurat obcięliśmy stypendia  tym darmozjadom, studentom, mamy trochę kasy w zapasie. O jejku, co za radość…

-Tak Donek, kosztowna jest ta walka o wolność słowa…

-Oj Igor, przecież to nie my płacimy….

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka