feniks1988 feniks1988
233
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 10 Kampania

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 7

-Igor, cholera, gdzie znowu się pałętasz?

-Donek, co się pieklisz, już jestem.

-Mam genialny, nowatorski i absolutnie niesamowity pomysł na kampanię wyborczą...

-Mów Donek, czuje, że to będzie hit.

-To słuchaj, postraszymy ludzi Pisem!

-Donek, ale my to ciągle  robimy....

-I co z tego, ważne,że działa.

-Masz rację, genialne posunięcie, sam na to wpadłeś?

-Prawie, coś tam Adam z Tomkiem mi sugerowali, ale ostateczna myśl należy do mnie.

-No, Donek, możesz być z siebie dumny, znowu przechodzisz samego siebie...

-Wiem Igor, w końcu jestem premierem. Wiesz co, daj chłopakom z partii zadanie domowe, niech każdy wymyśli, co strasznego PiS może zrobić, wojna z Rosją i takie tam.....

-Już lecę, załatwimy Donek Pisiorów, co będziemy się z faszystami bawić...

-A wiesz Igor, co jest w tym wszystkim najlepsze?

-No nie wiem, mów Donek

-To, że ciemny lud wszystko kupi, jak zwykle.....

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka