feniks1988 feniks1988
161
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne) 9 Chiny

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 0

-Igor, cholera, mamy problem.

-Donuś co tym razem?

-Te głupie autostrady, ci imbecyle Chińczycy nie chcą budować, Jgor pogadaj z nimi..

-Ale Donek, ja nie znam chińskiego, w tym tkwi problem ,nie mogliśmy się z nimi dogadać, wszyscy co znali ten język wyjechali za granicę....

-Cholera, ale czekaj, mam pomysł, jedź do Chin i przywieź mi Chińczyka mówiącego po polsku, ich jest dużo  na pewno sobie jakiegoś znajdziesz.

-Genialne, Donek, jesteś wielki.

- Igor, tak przy okazji, przywieź mi jakąś małą pamiątkę, miniaturkę koloseum czy coś.

-Donek, Donek nie ten kontynent,ale przywiozę ci maleńkiego sfinksa albo miniaturkę piramidki.........

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka