feniks1988 feniks1988
514
BLOG

Kulisy władzy (ściśle tajne ) 13 Radek

feniks1988 feniks1988 Polityka Obserwuj notkę 3

-Radek, gdzie ty się podziewasz?

-Co tam Donek, coś ważnego, bo akurat jestem bardzo zajęty….

-Przecież patrzysz się w lustro…..

-No właśnie, nawet nie wiesz, jak zajmująca jest kontemplacja własnego oblicza. O nie! To nie możliwe……

-Radziu co się stało, coś z Afganistanem, prezydencją…..

-Gorzej Donek, właśnie dostrzegłem pierwszy siwy włos, to straszne, Donek, zabij mnie , nie chcę dłużej żyć……

-Radziu weź się w garść, mamy problem……

-Oj, Donek rozwiązywanie problemów to moja specjalność, opowiadałem Ci jak załatwiłem sprawę z Sułtanem Brunei?

-Opowiadałeś.

-A z królową angielską……

-Opowiadałeś.

-A z prezy......

-Radek jak ja Cię zaraz strzelę, mów dlaczego Litwini tak Ciebie nie cierpią..

-To proste Donek, mają kompleksy, zazdroszczą mi elokwencji, uroku, wdzięku, kreatywności, polotu……..Donek, gdzie idziesz? Jeszcze nie skończyłem……. Poczekaj ,opowiem ci jak jechałem czołgiem w Afganistanie…..

 

 

 

 

feniks1988
O mnie feniks1988

Niepoprawny i niepokorny nonkonformista:).

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka